Multi SkillZ for Basket workshops 1.0 2020

Stel je nu kandidaat om een workshop 1.0 Multi SkillZ for Basket in te richten in de club.
Er kan uiteraard ook een samenwerking tussen clubs zijn.


De club(s) dienen aan volgende voorwaarden te voldoen, om de Multi SkillZ for Basket workshop 1.0 te kunnen inrichten:

  1. De club staat in voor het reserveren en huren van de accommodatie (sportzaal en leslokaal) op zondagvoormiddag 08:30-12:00 / 09:00-12:30 of weekavond 18:00-21:30./ 18:30-22:00
  2. De accommodatie beschikt voor de workshop over een sporthal die volledig beschikbaar is (2u praktijk – 30 min op voorhand materiaal klaarzetten en ontvangst) én een leslokaal/vergaderzaal met Wifi, scherm en beamer voor 25 personen (1u presentatie en videoplatform). Er mogen geen andere activiteiten (geen geluidshinder) in dezelfde ruimte doorgaan.
  3. De club stelt 25 basketballen en 12 kegels ter beschikking.
  4. De club voorziet water en een gratis drankje voor de deelnemers en docent.
  5. De club heeft minimaal 5 eigen trainers die zeker zullen deelnemen.
  6. De club maakt promotie bij de clubs in de regio.


Basketbal Vlaanderen ondersteunt de goedgekeurde kandidaturen met:

  1. Vergoeding van de docent
  2. Gebruik van Multi SkillZ for Basket materiaal (komt mee met de docent)
  3. Promotie bij alle aangesloten coaches via nieuwsbrief, Basketbal Vlaanderen website en facebook.
  4. Online inschrijvingen voorzien en opvolgen via inschrijfformulier op de website van Basketbal Vlaanderen.
  5. Presentatie en oefenstof voor de deelnemers
  6. Gratis ter beschikking stellen van notitieblokken (wel af te halen op de federatie)
  7. Betalingsbewijzen en aanwezigheidsattesten via "Mijn VTS" (Vlaamse Trainersschool) ter beschikking gesteld worden.

Kandidatuur organisatie workshop 1.0 Multi SkillZ for Basket

Graag de voorwaarden goed lezen alvorens dit formulier in te vullen aub.

CLUBGEGEVENS

PRAKTISCHE GEGEVENS

Ik heb de voorwaarden gelezen en de club kan aan de voorwaarden voldoen*

Gratis parking aan de accommodatie voor minimaal 20 personen*